Tema: Re: Perestroika ant Kauno
Autorius: Edvinas
Data: 2011-08-24 16:33:43
2011-08-24 16:13, Pagonis rašė:
> Bandau isivaizduoti sodininku beretininku akis ipuolus i sankryzas po
> rekonstrukcijos :D

Na, įvertinant mūsų kelininkų sugebėjimus sustatyti ženklus (tiksliau jų
nesustatyti), tai manau, kad jų akys nelabai skirsis nuo mūsų,
važiuojančių ten pirmą kartą.

Pvz. devinto forto mazgas: ten gerai pravažiuosi tik tada, jei važiuoji
ne pirmą kartą ir tiksliai žinai tą sankryža, arba turi navigaciją. Arba
pasiseks.

p.s. karštiems jaunuoliams, kurie tuoj mane puls priskirti prie
beretininkų, galiu pasakyti tiek, kad be problemų esu važinėjęs ne
viename milijoniniame Europos ir ne Europos didmiestyje sankryžomis, iki
kurių būsimoms ir esamoms LT sankryžoms yra toli toli...