Tema: Re: H&M kainos
Autorius: kaiser
Data: 2011-08-25 12:19:07
Jei rimtai kalbėt, tai UK mėgdavau T.K.Maxx parduotuves. Didžiulis
išparduotuvių tinklas, kuriame žinomų brand'ų drabužiai tikrai labai
pigiai. Su kokybe kaip ir viskas aišku, tik asortimento kaip tokio nėra
- ką rasi, tas tavo.
Užtat dabar net nupurto, kai kokioj Aprangos Galerijoj pamatai pvz.
Bench drabužius. Kurie čia kainuoja nesveikus pinigus, o T.K.Maxx'e juos
galėdavau už kokius 20 GBP nupirkti. Juo labiau, kad tas Bench kažkokia
išskirtine kokybe neišsiskiria, tik modeliai įdomesni ir man limpa.

___
kaiser