Tema: Re: H&M kainos
Autorius: ManXP
Data: 2011-08-24 15:25:40
Cia ne tik Zaros beda. Paskutiniu metu isvis drabuziu (ypac kelniu ir
marskiniu) negalima nusipirkt normalaus dydzio. Kelnes jei perki, kad ilistu
kojos, tai prie pilvo kabo maisas. Jei marskinius perki, tai tam, kad
normaliai tilptu rankos ir peciai, reikia pikt XXXXL. Vat ir dabar reikia
marskiniu, ir per menesi nesugebu rast tinkamu...

"finito"  wrote in message news:j32p54$97r$1@trimpas.omnitel.net...

Zara chuine. Ten rubai paliegeliams jaunuoliams ir visokiems *ejams be
muskulu, apsirengi ju "XXL" dydi ir vis vien netelpi, kai tuo tarpu nesioji
visa kita "normalia" apranga L dydzio. HM tokiu bajeriu nebuna, randi dydi
nesunkiai.

Del "kokybisku" daiktu - cia nuo pirkejo filosofijos ir prioritetu
priklauso. Man pvz iki 30 amziaus buvo pofik ta kokybe, svarbu pigiau,
veliau pradejau darytis isrankesnis :)