Tema: Re: Transporto priemones pirkimas savo vardu
Autorius: padugne
Data: 2011-05-08 23:57:00
On Sat, 07 May 2011 16:25:23 +0300, Linas Petkevičius wrote:

> Taip. Normlaiai statistikai, su kuria dirba perdraudikai dar truksta
> apie 5-eriu metu.

Tik nesakyk, kad su jau esama statistika esamu masinu neimanoma bent jau
grubiai padalint i klases. Kas vistiek bus gerokai tiksliau nei
dabartinis skyrstymas pagal nosies ilgi.

> Yra skirtumas tarp naudojam bil ka ir naudojam ka turim.

Ir jis yra? Pvz kuom mano nuosavas bnv skiriasi nuo tokio pat
pasiskolinto is kolegos?

> Todel, kad vel pagal ta pacia draudimo teorija, asmuo vairuojantis
> kelius automobilius yra didesneje rizikos grupeje nei vairuojantis tik
> viena nuosava kibira.

Ir kodel? Tipo reikia adaptuotis? Idomu kodel apie tai iki siol niekas
nepranese austrams su sveicarais.

> Mazesnes ismokos, kad ir del autoparko amziaus bei zalos asmeniui
> ribojimu. Musu patsukas Vilniuje  didziausia tikimybe, kad atsitrenks i
> tokia pacia lupena, vairuojama savininko, kurio menesio pajamos kokie
> 400 svaru.

Neuzskaitau. Del mazesniu ismoku gerokai mazesni CA tarifai VISIEMS be
isimties. Tai niekaip nepaaiskina, kodel 325 lupenos draudimas UK
kainuoja neproporcingai zymiai brangiau nei mikros lyginant su lietuvisku
325 ir micros draudimu.

--
kthxbai.