Tema: Re: Priekaba: nesutvarkytas paveldėjimas, nėra dokumentų
Autorius: Neidomus darbe
Data: 2011-04-26 10:43:18
Niccolo koks miestas butu? Jei Kaunas ir normali būklė tos priekabos, tai
domintu ir be popierių. Parašyk man, jei ką į zieminukasetagmail.com

"sig"  parašė naujienų news:ip5oat$93e$1@trimpas.omnitel.net...

On 2011.04.25 22:31, Niccolo wrote:
> Mirė tėvas, liko savos gamybos lengvojo auto priekaba, kuri buvo su
> dokumentais, bet dokumentų nerandam - ar paskolinęs buvo kam, ar užkišęs
> kur garaže. Kai buvo tvarkomi paveldėjimo dokumentai, priekaba kažkaip
> prasprūdo, dabar yra garaže, o ką su ja daryti - neaišku. Preliminariai
> kalbėjom su notare, tai, berods, reikia iš naujo tvarkyti paveldėjimą,
> paskui kažkaip registruoti Regitroje - kainuos krūvą pinigų ir laiko.
> Paskui priekaba bus parduodama, tai tikriausiai ne kas ir liks. Gal kas
> žinot, ką geriausia daryti su priekaba be dokumentų - ar tvarkytis
> [...]
mano manymu jei ten ta priekaba zubrionko tipo tai ji nelabai ten ka
verta be dokumentu. O, kad yregistruot  is naujo kaip savadarbe reikes
kalno popieriu kai tuo tarpu nauja nusipirkt gali uz 1.5ktlt.

seip savadarbes yra pliusas, kad ant jos ner konkreciu nr kaip kebulo ir
pan, tai kabini ta V/N vos ne ant bet ko ir vazuoji...
o del sutvarkymo tai nebus ten tu klano pinigu... nu is notares
paveldejimo papildymas kox 50lt.. ir nauji dokumentai su numeriais
regitroj dar kokia 100lt..