Tema: Re: Priekaba: nesutvarkytas paveldėjimas, nėra dokumentų
Autorius: sig
Data: 2011-04-26 09:22:21
On 2011.04.25 22:31, Niccolo wrote:
> Mirė tėvas, liko savos gamybos lengvojo auto priekaba, kuri buvo su dokumentais, bet dokumentų nerandam - ar paskolinęs buvo kam, ar užkišęs kur garaže. Kai buvo tvarkomi paveldėjimo dokumentai, priekaba kažkaip prasprūdo, dabar yra garaže, o ką su ja daryti - neaišku. Preliminariai kalbėjom su notare, tai, berods, reikia iš naujo tvarkyti paveldėjimą, paskui kažkaip registruoti Regitroje - kainuos krūvą pinigų ir laiko. Paskui priekaba bus parduodama, tai tikriausiai ne kas ir liks. Gal kas žinot, ką geriausia daryti su priekaba be dokumentų - ar tvarkytis dokumentus ir pardavinėti su jais, ar pardavinėti be dokumentų? Kas naudingiau išeis?
> [...]
mano manymu jei ten ta priekaba zubrionko tipo tai ji nelabai ten ka
verta be dokumentu. O, kad yregistruot  is naujo kaip savadarbe reikes
kalno popieriu kai tuo tarpu nauja nusipirkt gali uz 1.5ktlt.

seip savadarbes yra pliusas, kad ant jos ner konkreciu nr kaip kebulo ir
pan, tai kabini ta V/N vos ne ant bet ko ir vazuoji...
o del sutvarkymo tai nebus ten tu klano pinigu... nu is notares
paveldejimo papildymas kox 50lt.. ir nauji dokumentai su numeriais
regitroj dar kokia 100lt..