Tema: Re: 6gen civic pakaba
Autorius: MumZer
Data: 2011-04-26 01:19:24
gatves tai taip.. bet gristos gatves (ale maironio ar kokia ten aplink
katedra eina) juk ten neturejo po ziemos pabloget..
vazinejau po miesta su ~2007 foresteriu, legacy, civic sedanu, mazda3,
visos bandytos buvo minkstesnes (mazda tik kietoka), bet tuo paciu nei
viena vairavimo pojuciu neprilygo 66kw kibirui.. visos kazkokios bukos..
:/ nu gal kiek arciau tiesos buvo civic sedanas, dinamika dar dar, bet
pojutis vistiek kad kosmini laiva su joistiku vairuoji.. blogaja prasme,
kad rysio su keliu neber..:)