Tema: Re: 6gen civic pakaba
Autorius: Tomas D.
Data: 2011-04-25 22:00:28
Pas mane ta pati beda kazkaip.. Bet kiek as paspaudau tuos amortikus, tai
ispudis kad normaliai veikia :\ Jei pirksi naujus - pranesk kiek sumokejai.
Kas del detaliu, tai apibruzintas buferis priekinis (didzioji dalis nuo
pirkimo buvo), tai ilgai svarsciau ar dazyt ar pirkt nauja, tai sukandus
300Lt nusprendziau paziuret, ka uz tiek galiu nupirkt... Pasirodo 6gen
gondai priekinis bamperis kainavoja 85Lt.