Tema: Re: Licencijuojamai kelių transporto veiklai vadovaujančių asmenų kursai
Autorius: Povilas
Data: 2011-05-03 19:10:48
Saziningai pasakysiu,kad jau labai senai lankiau tuos kursus,tai to
punkto,kuriame snekama apie tai kas turi teise ir kada vadovauti transporto
veiklai ,jau uzmirsau.Tikrai ES dokumentusoe nera tokio reikalavimo,kad kas
5 metai reikia perlaikineti egzaminus!

"LabaiNeSpauda"  wrote in message news:iokite$nvb$1@trimpas.omnitel.net...

Is kur info del perlaikymo neteisetumo?
Aiciau byrbint juos uz tai.