Tema: Re: Licencijuojamai kelių transporto veiklai vadovaujančių asmenų kursai
Autorius: Povilas
Data: 2011-04-19 20:33:34
Neisivaizduoju kam tas perlaikymas aplamai reikalingas - kuom netiko sena
tvarka,kai uztekdavo aukstojo mokslo diplomo is transporto specialybiu arba
1-o tokio egzamino tu mokslu neragavusiems zmonems! Berods,tai net ir to
peregzaminavimo teisetumas yra disputuotinas,o apie tai pripazysta patys
VKTI darbuotojai. Viskas labiau panasu I sieki susirinkti mokesti uz
egzaminus,ju perlaikymus ir duoti uzsidirbti Linavos mokymo centrui.

"LabaiNeSpauda"  wrote in message news:ioka06$eno$1@trimpas.omnitel.net...

Tai jei su atmintim blogai, tai kas kaltas?
As namie 2 savaites vakarais paskaitinejau ir is pirmo karto islaikiau.
Is 30 snukiu, buvome sesiese islaike.