Tema: Re: išdaužtas P806 galinis stiklas - kur tokio ieškoti?
Autorius: procomb
Data: 2011-04-14 10:47:43
Labai dėkui už patarimus - galbūt ateityje pravers.
O dabar pežuką patikėjau Stiklitai (Vilniuje). Žiūrėsma, kas bus
(preliminariai 300+80 Lt).

Procomb

"Ziogas"  parašė naujienų news:io5142$kfj$1@trimpas.omnitel.net...

> kitos žarnos turėtų iš kėbulo išsitraukti, o pakaitinių durelių laidus bei
> žarnokus ten vėl reikės sugrūsti ir prijungti.

Taip.

> duris, kad jos užsitrenktų, t. y. užraktai pataikytų į kilpas ir pan.?

Nesunku, bent jau mano atveju buvo beveik gerai is karto.

> durų pakėlimo amortizatorius durų permontavimo metu reikėtų kaip nors
> "suspausti", ar tiesiog atsukti nuo vienų durų, prisukti prie kitų ir tiek
> žinių?

Nusukti nuo vienu duru, prisukti prie kitu, arba tiesiog ant obuoliuku
permauti.

> turėtų paprastai prisijungti, ar jo gali ir nebūti?

Negarantuoju 100%, bet centrinis yra standartine iranga.