Tema: Re: išdaužtas P806 galinis stiklas - kur tokio ieškoti?
Autorius: procomb
Data: 2011-04-13 13:49:47
Galvojau apie tai. Bet pats pakeitimas (pats tikrai nedarysiu - nėra sąlygų)
gali išeiti brangesnis: reikės pajunginėti laidus žibintams, centriniam,
valytuvo varikliui (o gal net juos pačius perkelti), plovimo šlangą, etc.,
žodžių teoriškai daugiau darbo laiko.

Be to neturiu žalio supratimo, kiek gali kainuoti dėvėtas dangtis: 2, 3, ar
5 šimtus litų?

Procomb

"Pagonis"  parašė naujienų news:io3u6u$60u$1@trimpas.omnitel.net...

paziurek, kad dangtis komplekte nebutu pigiau.