Tema: Re: Muitai bulbasam
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2011-04-14 19:39:14
ta prasme permokejo 38%? - jobnutsia, visokiu kurso interpretaciju girdejau,
bet siap biski zostkai sakyciau, ypac tokiai sumai.

"Markovich"  wrote in message news:io5v03$721$1@trimpas.omnitel.net...

pirko rebiata bulbijoj 100 000eur/ skirtumas nuo oficialaus kurso - 38%

"Dede_Pranas"  wrote in message news:io4m8i$8rc$1@trimpas.omnitel.net...

idomu kokiu kursu?
nelazdavoju, rimtai idomu.

p.s. bandymas realiai inesti apie 75 KEur ekvivalenta baltarusiska valiuta
su iskartiniu konvertavimu I eurus ir padejimus I saskaita imones
aptarnaujanciam banke nepraejo, tiesiog atsisake keist, nenurode normalios
priezasties, turejau isvykt, todel iki galo nesiaiskinau. istorija uzvakar
dienos.

p.p.s. jie tavo variantas realiai praina kazkokiam banke - brukstelk
pavadinima plz, manes dvi dienas nebuvo, tai nelabai valdau aktualia info,
ryt vel teks aiskintis, busiu dekingas, jei sutaupysi man siek tiek laiko..

ai, nu ir siap: pries pasirasant testini kontrakta turek omenyje, kad BY
valiuta jau yra devalvuota, tik dar niekas tiksliai nezino kiek..

"zhegonskas"  wrote in message news:io2f9c$ifa$1@trimpas.omnitel.net...

placiau prasau. turim baltarusius, kurie nori pirkti - skambinom i
banka, sake "galit keisti is karto gave ir po to saskaitoje laikyti ka
norit". tai mes sau ramiai ruosiam ir deliojames su jais testini uzsakyma...