Tema: Re: Muitai bulbasam
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-04-14 13:40:52
teisingai sakai. as kai einu ofise i tulika, tai pries penkiolika -
dvidesimt minuciu uzlipdau yellow note'a, kad niekas tuo laiku neuzimtu.

as taip ar taip turiu platinuma (del to, kad kai gyvenau ne LT ir daug
keliavau, tai man didele draudimo suma buvo moralinis privalumas) -
kokie dar nx meilai i banka? kam man to reikia?