Tema: Re: Kauno elgetos
Autorius: Korke
Data: 2011-04-11 22:09:02
Jauties uzkalbintas ? Kur rasiau, kad man asmeniskai trukdo, as apie "prevencini" pavyzdi vienoj is "pavojingiausiu ir avaringiausiu" vln vietu, pateikiau. Kasdien ten vaziuoju tai ir matau karmushke, o tuo estakados atvarant kai tuscia ten labai nesunkiai gali ir virsyt tiek. Beje cia pats nustatineji tiem aparatams tolerancijos ribas,kad toks tikras ju dydziu ?