Tema: Re: Kauno elgetos
Autorius: priest
Data: 2011-04-11 13:55:31
Sauliau, pats supranti, nei "slabo", nei "ne slabo", tokia patruliavimo
forma ( ne policijos spalvomis dažyta mašina) yra įteisinta įstatymais. Turi
įtarimų ( o dar geriau- faktų), kad jie neteisėtai renka pinigus- apskųsk. O
dabar tokie pasvarstymai a la "man atrodo", "o gal..", "girdėjau, kad sakė",
"susidaro įspūdis" panašūs  į diskusiją "ar yra Marse gyvybė".

priest