Tema: Re: A85 ar kas naudoja si kura
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-04-07 11:51:17
Liamda dirba tik ikaitus, mazesne degimo temperatura gali nepakankamai 
susildyti liamdos, net jei ji ir turi vidini pasildyma.


"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
news:injstj$arb$1@trimpas.omnitel.net...
>o ka bendro turi degimo temperatura ir liamdos darbas?
>
> "Audrius R." <info@fotoideja.lt> wrote in message 
> news:inigkb$rfh$1@trimpas.omnitel.net...
>> Visu pirma E85, o ne A85. Apie jo naudojima buvo mano straipsnis 15min.lt 
>> ana savaite. Vazineju antrus metus, nuo pat atsiradimo. Trumpai 
>> paminesiu, jog norint vaziuoti, butina riebinti misini. Tam esu pasidares 
>> adapteri, elementariai imituojanti zemesne variklio darbo temperatura. 
>> Tiesa, anas gudrus, atsizvelgia ir i fizine variklio darbo temperatura. 
>> Atitinkamai pariebinus misini vazineju su 10% didesnem kuro sanaudom bei 
>> 2/3 benzino galios. Per visa ta laika kurui sutaupiau virs 1500lt, taigi 
>> taip, apsimoka. Paankstinus degima galima gauti dar geresnius rezultatus, 
>> bet ant mano varikliuko degimas ir taip labai ankstyvas is gamyklos, tai 
>> nelieciau. O vazineju grynu E85. Tarp kitko, vasara jame 15% benzino, 
>> ziema - apie 25%. Bet ir to nepakanka, kad be problemu uzsivesti vidury 
>> ziemos. Gero akumuliatoriaus reikia. Tiesa, dar prie problemu reiktu 
>> priskirti vaziavima dregnu oru. E85 degimo temperatura yra zemesne, kas 
>> mazina signalo amplitude lamda zonde. Ypac dregnu oru pasitaiko, kad del 
>> to kompas nusprendzia kad mire lamda zondas, beviltiskai dingsta trauka. 
>> Bet tokiu dienu per metus viena ar dvi. Pliusai - variklis vaziuos 
>> ilgiau, nes misinys dega tolygiau, svelniau perduoda jega i stumokli, 
>> zemesne degimo temperatura, svaresnis ismetimas. Pliusai nusveria 
>> minusus.
>
>