Tema: Re: kinieciu virtuves Kaune?
Autorius: VaidasB
Data: 2011-04-07 10:04:23
Vieninteliai kiniečiai imho, kur maistas yra ne vienodo skonio randasi
Vilniaus gatvės brome. Ilgoji upė ar kaip vadinas. Dar kažkada Sichuan
būdavo nieko, bet seniai besilankiau. O visi tie naujai atsidarę turi
dviejų skonių patiekalus - vienas kažkas traškaus, kitas daržovių
mišrainė su mėsos gabaliukais ir gausiai aplaistytas sojų padažu.