Tema: Re: kinieciu virtuves Kaune?
Autorius: Zyza
Data: 2011-04-07 01:46:59
Thai Wok savanoriuose (no idea kas per maistas), netoli taikos sankryzos,
Canas (Akropolis; man asmeniskai sux, nors dienos pietus yra), Sicuan
(Mickeviciaus g., beveik priesais Milano; pigu, tarkim skonis puse bedos) ir
ju filialas Fu Long (Gedimino g. 30, netoli soboro; sakyciau biski geriau
gal ten). Mano favorite - Tain fu (Mickeviciaus g. 8, netoli Akropolio), ten
keliem einant galima gana gerai pavalgyt, kainos neblogos visai, skonis
tikrai neblogas.