Tema: Re: offtopic: globali rizika ir investuotojai
Autorius: Kostian
Data: 2011-04-04 10:43:59
nu cia visai i kita tema klausimas.
del tos tikimybes- tikrai nzn kokia jinai yra UKB1L. bet turint nora ir
laika tikrai galima prieiti prie kokiu nors rekomendaciniu skaiciu, isvestu
bendros rinkos prognozes, tech ir fundamentalios analizes (nu bent jau
imones rodiklius pasiziureti, suskirstyti pagal sektoriu, kuris dominuoja,
pagal pozicija siame sektoriuje ir t.t.). aisku reiketu nepamirsti ir
paklaida.
mano klausimas yra visiskai is kitos operos, apie rizinkinga projekta, kuris
jau turi tikimybe. isivaizduok pvz loterija.

konkreciai del tavo klausimo- negaleciau atsakyti kaip dabar elgsis si
akcija, long run'e (jei nekalbeti apie spekuliacijas) tikrai mano manymu
tureti tureti prieaugi. short run'e, mano manymu, tiketini neigiami
svyravimui.cia yra mano subjektyvi nuomone, kuri galetu buti ir visiskai
neteisinga. dar yra toks geras posakais: 'sell in May and go away...' :)