Tema: Re: offtopic: globali rizika ir investuotojai
Autorius: svyt
Data: 2011-04-04 07:29:47
nu matematines fundementalios analizes pas eilini neprofesonalu
investuotoja? kad analize butu tiksli matematiskai turi buti tikslus
duomenys, is kur zinai kad investuot i koki ukio banka tikimybe islost yra
20 ar 80 proc? ar nuo 20 iki 80? but idomu suzinot kaip pavyzdziui ponas
vertintunm dabar ukio banko akciju padeti ir pasakytum man tiksliai kokia
tikimybe, kad jos kils savaites, menesio ir metu begyje?

--
vyt/ /
BMW E34 524td,