Tema: Re: +/- Meyle pakabos dalys
Autorius: padugne
Data: 2011-04-04 09:38:54
On Mon, 04 Apr 2011 07:42:10 +0300, IksEr wrote:

> stabilizatoriaus gumos...  Tiesiog norisi kiek imanoma minimizuoti
> apsilankymu pas meistrus skaiciu - bo kol prisiruosi, su bildukais dar
> gera gabala kilometru pravaziuoji... Tai vat ir mastau sau - Meyle HD
> vs. OEM vs. koks nors Moog, Febi, Lemforder...

Svarbiausia kad butu bent jau netoli fabriko gulejusios.

Bo kiek as lietuvoj tu lemfiorderiu ar febi esu pirkes (pas visokias
tanagras, kemi ir pan), tai labai daznai byra zymiai greiciau nei tokie
pat lemfiorderiai pirkti ne lietuvoje.
Toks vaizdas kad lietuviai nevengia parsivezt tu lemfiorderiu tiesiai is
dedules liao pasiures.

--
kthxbai.