Tema: Re: +/- Meyle pakabos dalys
Autorius: IksEr
Data: 2011-04-04 07:41:35
Sailentblokas neatlaike... OEM traukes dar nebandziau, bet, zinant situ Polu
vaziuokles "tvirtuma", Heavy Duty tipas tikrai labai viliojanciai skamba...
Aisku nieko stebuklingo ar brangaus (net ir OEM perkant) tam Pole nera, is
einamu detaliu kiekvienai pusei - du sailenblokai, sarnyras,
stabilizatoriaus trauke, vairo traukes antgalis... Na, dar stabilizatoriaus
gumos...  Tiesiog norisi kiek imanoma minimizuoti apsilankymu pas meistrus
skaiciu - bo kol prisiruosi, su bildukais dar gera gabala kilometru
pravaziuoji... Tai vat ir mastau sau - Meyle HD vs. OEM vs. koks nors Moog,
Febi, Lemforder...