Tema: Re: Test1 (Re: Shlipscamera upgrade)
Autorius: mOONwOKA
Data: 2011-04-04 18:51:10
Turiu made in China devaisa (ekonominis variantas - kaina su siuntimu 23LT,
tvirtinamas multitako gabaliuku). Manuale raso, kad reik sukurti TAG.TXT
faila ir jame irasyti
[date]

2011/01/01

12:00:00

Realiai suveike tas pacias eilutes irasius be tarpo tarp ju. Tik data/laikas
turi buti pirmo iraso. T.y. sukuri faila, kuriame irasyta siandienos data ir
pvz. viena minute i prieki. Minutes begyje pradejus pirma irasa, aparato
laikas nusistato, o failas issitrina. Gal ir situo atveju tiktu. Nors, kaip
ir sakiau, pas mane "Made in China" kubu.