Tema: Re: kuro pysdinimas
Autorius: svyt
Data: 2011-04-02 15:15:24
va va, o man tokie darbininkai koridoriui prie mano akiu kazkoki viasato
komutatoriu ispjove, paskui atvare anie ir klausia ar nemaciau- nu maciau,
taip darbininkai su uniformom, firmos pavadinimai ant nugaros, koridoriu
apdeliojo irankiu dezemis ir kazka krapste, dienos metu... arba maciau kaip
maga voge raugyklos gatvej, irgi daejo tik po pusvalandzio, ant tiek
paprastai priejo, man nepastebimai iskale lange, snekuciodamiesi sedo i
masina, paskui islipo ir neskubedami nuejo pro mane, dar apsirenge buvo
orginaliai, tipo tautiskai (kaip tik kaziukas tuo metu vyko) su mediniu
kocelu rankoje, kuriu ir dauze langa.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,