Tema: Re: Kaip vertinat Falken ZE912?
Autorius: Markovich
Data: 2011-04-01 15:45:57
ze 512 - labiausiai nenusisekes falkenu modelis, ale uztat vos ne pigiausias

"egis"  wrote in message news:in4gh5$r5l$1@trimpas.omnitel.net...

vo, man panasus yspudziai apie kazkada turetus Falken ze512 - dilimas labai
greitas, greiciau is turetu padangu dilo tik uniroyal raintyres (berods 540
ar 450 modelis), bet unirojaliai bent ant vandens komfortabilus buvo ..
nekalbu kad ten fizikos desnius keite, bet palyginus su falkenais- zenkliai
geriau .. po ze512 nusprendziau kad falken daugiau nebepirksiu ...

--

egis
E39 530dA '00