Tema: Re: pakomentuokit w210 e230 97'
Autorius: Eciffo
Data: 2011-03-31 18:58:16
Noriu patikslinimo del dujinimo :
Teigi kad  , 1-2  karta dujint iskrypimas, o 4-kart  netinka 2.3 varinkeliui
?
Kas lieka?
P.S. O kodel 2.3 nesidujina 4-aja karta ? Gi ten  M111 , kokios problemos.
"esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message
news:in26va$3r8$1@trimpas.omnitel.net...
> "Eciffo" <amadejus@hotmail.Kom> wrote in message
> news:in20oc$sfd$1@trimpas.omnitel.net...
> > Kokios tiketinos benzo sanaudos po Vilniu.Ar turi genetiniu
>
> 11.6
>
> > ligu?
>
> 1997 metams - kebulas, rimtas antikorozinis padengimas musu salygomis
> butinas. daugiau smulkmenos (kurios, aisku, gali ir uz3.14sti, pvz.
> nusmingantys raktai). kadangi 210 patapo paskutiniu tikru mersu, tai
> mbforumas.lt pilnas "diskusiju" apie sita modeli.
>
> > Eksploatacija-brangi ?
>
> kaip kam. na ir priklauso nuo to, ka nusipirksi.
>
> > Ar uzsidujintu 1 karta,ar tik 4-a ?
>
> 1 karta dujinti gali tik uzbaigtas iskrypelis, o ir neverta, rida per
metus
> kiek, 200 km sudarys? 4 karta su 2.3 nesidujina piktybiskai.
>
> > Hidrauline pakaba fail'o atveju  konvertuojasi i paprasta?
>
> tai kad pas ji nera jokios hidraulins pakabos, tik gale nivomatas ir tiek
> ziniu. nera jis kosmiskai brangus, ne airmatic'as juk. del konvertavimo
tai
> viska galima konvertuoti, bet kokia prasme moketi pinigus uz automobilio
> bloginima? ypac turint galvoje, kad "racionalizacijos" kaina virsija
> normalaus remonto.
>
> > Kandidatas:
> >
> >
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/mercedes_benz-e230/id-
> > 1436760
>
> juodas
>
>
>