Tema: Re: Na ka, ant geguzes pasirodys Skoda Oktavia su kino studijos iranga
Autorius: Korke
Data: 2011-03-31 11:36:01
musuose deja reikia baudziamojo, ir ypac jei sitas aparatas tikrai gaidintu
tipo babkiu turincius ir del to darancius posukius is ne tam skirtu juostu,
nemegstancius laukti eileje prie sviesoforo ir apvaziuojancius kitus
mirtinguosius per priespriesine,"A" arba greitejimo/letejimo juostomis,
"neskubancius ant 120 miestu slenkancius"(aisku ne ten kur leistinas 80 ir
tuscia), su mobilke rankose ir neprognozuojamai manevruojancius kelyje ar
judancius "ju paciu isivaizdavimu saugiai" trecia juosta ~40, mikrushkes su
savo masiniais pazeidimais, ir dar n pavyzdziu.

BET, jei "ereliu" laikomas vaziuojantis sakykim tuneliu, arba G.Vilko gatve
ten link sankryzos su mokslininku su visu srautu ar vienisas ant ~80-90 tada
jau aisku nekas...