Tema: Re: kaip prastumti baltarusiams?
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-03-28 21:36:25
2005 RX330 amerikonas, juodas, sviesi oda.

tvarkingas tipo "sedi ir vaziuoji", nes deauge zyzia del maziausios
smulkmenos, kol nesutvakau. be touchscreeno. ratai 17. ka as zinau
daugiau :) rx'as kaip rx'as, navarotai standartiniai, nesigaudau as ju
lygiuose. Noriu bent 50K pats gaut, nes uz 47,5K ir taip yra kas perka,
kaina paskutine :)

fotkes prie progos i privata imesiu, dabar turiu tik purvino, savaitgali
salono cheminis, plovimas nusimato, tai tada.