Tema: Re: kaip prastumti baltarusiams?
Autorius: kewle migyje
Data: 2011-03-28 20:34:56
link mūsų saitų tai tiesa

o šiaip...vien šį savaitgalį (darbo dienom nebespėja) vienas iš BY sumokėjo pilną kainą net nematęs - tiesa, bičas jau perka 4tą  auto iš manęs, tai daugmaž nujaučia, kokia kewlystė jo laukia; kitas už dvigubai brangesnę savaitgalį susigavo kolegą ir paliko jam avansą štukę eur; šian atvažiavęs nuo pat ryto aptikau besimaskatuojantį apie mūsų vieną iš tarnybinių. Po pietų išleidom su visais dokais. Tiesa, dar teko vieną C4 nugrūst į gariūnus, nes jų tralistai išpezdėję ir nenori pasivažinėt po vln (tas apmokėtas buvo jau prieš savaitę). Pas mane 1-5 metų auto.

exportuojam, vadinasi :)

--
'(oo)'