Tema: Re: karutis iki 2000 litu ka tik issilaikiusiai teises?
Autorius: svyt
Data: 2011-03-29 11:56:36
matai, kai vairuotojas nepatyres remontuoji viska ka pataria meistrai
kiekviena kart atvaziavus, o vaziuoji isgirdes kiekviena girgzdesi. zinau
kas vazinejo su ta pacia reno 19, nieks neveike, vanduo vire, toliau 3 km
nevaziuodavo, generatorius nekrove, kraudavo kasdien garaze, bet jam buvo
geriausia masina, ir vazinejo gal 2 metus su tokia, kol kazkas i gala ikale.
poto nusipirko reno 21... paskui pakeiciau darba ir jo nebematau.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,