Tema: Re: karutis iki 2000 litu ka tik issilaikiusiai teises?
Autorius: Monas <monazzz { @ } gmail.com>
Data: 2011-03-28 12:40:18
Nelabai turbut, o jei ir prisiminsiu nerasysiu, tingiu :)
Esme - tik norejau pasakyt kiek siais laikais kainuoja vos ne kapitalinis 
R19 remontas :)

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:impkuk$99n$1@trimpas.omnitel.net...
> iki ryt ryto dar kokia 30 punktu prisiminsi
>
> On 03/28/2011 11:36 AM, Monas wrote:
>> Dar pakeiciau stabdziu zarneles ir sankabos isminama guoliuka :)
>>
>> "Monas"<monazzz { @ } gmail.com>  wrote in message
>> news:impkmb$9fi$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tamstos postas tiesiogiai demonstruoja apie tamstos isprusima technikoje
>>> bent jau tuo laiku kuomet teko vazinet su tuo R19. Mates as tokiu ramiai
>>> vaziuojanciu varuotoju, kurie net nezino kaip kapotas atsidaro, o ka ten
>>> jie paaiskinsi, kad jei atraminiai guoliai numire - vadinasi juos keisti
>>> reikia ir ilgai nelaukt. Visiem px, mina kol minasi, o paskui vaje, tai
>>> teko i metala priduot nes nebeapsimoka remontuot, arba vaje sugedo
>>> vaziuojant kazkur, ir vel sugedo parvaziavus is kazkur ir vienu zodziu
>>> vien tik gedo ir gedo.
>>> Ne su vienu R19 vazinejes, ne viena pats remontaves ir visus galus pas
>>> juos zinau ir zinau kad tokio daikto kaip elektronikos gedimas pas juos
>>> praktiskai nebuna, nebent uzmerktum visa masina i kokia kudra. O 
>>> remontas
>>> nera skausmingas jei jis daromas laiku ir vietoje, o ne laukiama iki kol
>>> ratas nukris koks vaziuojant arba spiruokle nutruks "ramiai vaziuojant 
>>> nei
>>> is sio nei is to". Savaitgali kaip tik teko viena R19 krapstyt, is 
>>> stovio
>>> galiu konstatuot kad seiminikai i servisa nebuvo su ja uzsuke visai per
>>> tuos kelis metus kai jinai po Lt laksto. Keistos tik kaladeles ir 
>>> tepalai
>>> ir visa tai manau namu salygomis. Visa kita ziaurokai apleista :) Tai 
>>> teko
>>> siek tiek investuot ir apsitvarkyt. Labai daug ten dariau, bet labai
>>> tingiu pasakot. Idomumo delei pasakysiu kad dalys kainavo apie 750Lt, o
>>> pakeista mazdaug taip:
>>>     priekiniu sakiu sailentblokai,
>>>     sarnyrai,
>>>     amortizatoriu atraminiai guoliai,
>>>     visos variklio pagalves (3vnt)
>>>     oro filtras,
>>>     tepalo filtras,
>>>     paskirstymo dirzas su guoliukais,
>>>     veleno rieboksliai abieju galu,
>>>     paskirstymo dangtelio riebokslis
>>>     restauruotas sankabos diskas,
>>>     pusasio guma prie pavaru dezes su guoliu,
>>>     pakeista vairo kolonele (i kaina neieina turejau nuo senu laiku, bet
>>> galima rast uz ~60Lt)
>>>     tepalai variklyje (5l Total 10w40) ir pavaru dezeje (3l Total 75x80
>>> atrodo)
>>>     zvakiu laidai, paskirstmo dangtelis ir skriejikas
>>>
>>> Rezultatas - tikiuos prie priekines auto dalies nekist nagu kokis 
>>> 1.5-3m:)
>>>
>>> "Spakainas"<spakainas@mail.ru>  wrote in message
>>> news:impiob$6eb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Nu taip taip žinoma. Apie prancūzų kokIbę gali nepasakot.
>>>> Konkrečiai renuškei gedo viskas kas netingi - pradedant spyruoklių
>>>> lūžinėjimu posūkyje (važiuojant kultūringai), elektronikos problemom ir
>>>> baigiant galutiniu automato A?A, po ko buvo pagaliau apsispręsta
>>>> iškeldinti ją į šrotą.
>>>> Dar pamenu gausiai nepatiko dalių kainos, kaip kokios nors normalios 
>>>> auto
>>>> ar dar net ir brangiau.
>>>> Sekant tavo mintį, varijantai du:
>>>> I - bėgi nuo prancūzų neatsisukdamas,
>>>> II - nuperki tokį uošvienei.
>>>>
>>>>> Tai du variantai:
>>>>> arba nusipirkai lavonu lavona, kuri nesvarbu kas pagamino remontuosi
>>>>> daugiau
>>>>> nei vazinesi
>>>>> arba sokejas prastas
>>>
>>>
>>
>>
>