Tema: Re: Apie Vilnių
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2011-03-28 22:38:10
tu teisus simtamilijonu procentu, tik dar buvusi prezidenta tikra lietuvi
pamirsai... gera prie jo gyvent buvo...

"Contax"  wrote in message news:immud0$cia$1@trimpas.omnitel.net...

Galiu tik pridurti:
Aš net pradedu abejoti, ar apskritai dar yra tokia lietuviu tauta.
Pavyzdžiui, estų be jokios abejones yra. Joks estas neranda reikalo
bendrauti su okupantais ar ju palikuonimis, juo labiau rinkti juos į
parlamenta ar kitur. Latvių tauta, nežiurint į nepavydetiną padetį, irgi
yra. Na nedalija jie pilietybes jokiems okupantams ir jų palikuonims,
nežiuri i juos veršiu akimis. O lietuviai? Tai jie renka prezidentu ruso
remiamą nevykėlį, tai pasisodina seimo galvon du vieną po kito stribų
vaikus, tai dešimt metu renka kompartijos CK sekretorių savęs valdyti, tai
atvykėlį klajūną vos veblenantį lietuviškai sodina seiman ir į
ministro-europarlamentaro kedę. Manau, nėra jokios lietuviu tautos kaip
vieneto. Yra kokia tai košaliena, gyvenanti Lietuvos teritorijoje. O jei
atsiranda vienas kitas tikras lietuvis, tai būna ėdamas ir niekinamas savo
žemeje.