Tema: Re: Apie Vilnių
Autorius: Tomas M.
Data: 2011-03-27 08:44:58
+

Tomas M.

"Signalizacija"  wrote in message news:immfbm$1gn$1@trimpas.omnitel.net...

Du verslininkai iš Vokietijos nusprendžia aplankyti kokios nors valstybės
sostinę. Pradėjo google skaitinėtis apie visokias sostines. Ir į akis
užkliūna Lietuva. Verslininkai pradėjo skaityti forumą apie Vilnių, kuriame
rašoma, kad Vilnius ...priklauso lenkams. Naršė internete po visokiausias
svetaines, forumus.. ir užklydo puslapį, kuris nėra toks jau labai gražiai
išpuoštas kaip praeitas, o jame rašo, kad Vilnius priklauso rusams. Taip jie
kankindami google nukeliavo iki 58 puslapio, kuriame 8 šrifto didumu
parašyta, kad Vilnius priklauso Lietuvai.

Tai juos išvis suintrigavo ir pirmu lėktuvu nuskrido į Vilnių. Eina per
Vilnių ir žiūri stovi lenkų grupelė, prieina prie jų ir klausia:
- Guten tag. Aš su draugu norim sužinoti kam priklauso Vilnius?
Lenkai ilgai negalvoję atrėžė, kad Vilnius priklauso jiem.
Vokiečiai padėkojo jiems ir toliau nukeliavo tiesos ieškot.
Eina per rotušę ir girdi kaip grupelė rusų rėkauja, įsidrąsinę išdrįso prie
jų prieiti ir vokiečiai klausia rusų:
- Guten tag. Aš su draugu norim sužinoti kam priklauso Vilnius?
Rusai juos „gražiai“ išvadinę pasakė, kad Vilnius yra jų ir tik jų.
Nepilnai supratę jų atsakymą toliau keliauja. Ir prie restorano "Prie
Katedros" stovi žemaitis su tokia didele vešlia barzdele. Prieina vokiečiai
prie žemaičio ir sako:
- Guten tag. Aš su draugu norim sužinoti kam priklauso Vilnius? Lenkai sako,
kad Vilnius jų. Rusai šiaip kažką pavebleno, bet kiek supratom tai irgi
sakė, kad jų. Tai kaip yra iš tikrųjų?
Žemaitis pasikasė barzdą, išgėrė porą gurkšnių skanaus gyvo alaus ir sako:
- Nu jūs dabar pagalvokit patys. Jei pas mane barzdoje atsirastų
mandavoškių, tai kieno barzda būtų? Mano ar mandavoškiu?