Tema: Re: Variklio kapitalinis kieme - Kodeko istorija??
Autorius: CodeC
Data: 2011-03-22 15:05:02
On 03/22/2011 02:57 PM, Signalizacija wrote:
> Tai zinai, troliams masina tik kompo ekrane masinos varikli maciusiems,
> galvos nukelimas jau tiesiog baisinis kapitalinis :D

nu realiai tai as ten daugiau visko isardes buvau. nenuimta tik gr. deze
ir alkuninis buvo. nuemiau karteri, tepalo pompa, ir gilzes istraukiau.
tarpiniu po jom praktiskai jau nebuvo, kose tokia istizus tik...
iskuopiau visa kose is bloko, isploviau visa svariai. pravaziavus ~400
km tepalas dar vis toks pats svarus kaip supiltas ;)