Tema: Re: nauja fizika
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-22 09:16:17
Kaliningrade? Kai pagalvoju uz ka mane ten tik nebaude... Jei su istisine,
tai apsisukau vietoje kur jos tikrai nera, zenklu taip pat. Isshoka tokia
uniformuota butybe ir aiskina, ad ksirs man bauda uz dviguba istisine.
Klausiu - a tai kaip cia, nu gi nera cia jokios linijos. Nu ir isaiskina man
"tut dvoinoi splashnoi netu, no ana zdes podrazumevaetsa".

"LabaiNeSpauda"  wrote in message news:im9frh$iej$1@trimpas.omnitel.net...

IMHO, neymanoma nubaust zmogu, kuris apvaziuoja duobe.