Tema: Re: plentiniu dviraciu gamintojai
Autorius: VNO
Data: 2011-03-08 14:49:01
o tu cia sau ieskai?
galesi jungtis i kompanija pavasari.

vienam zinok nuobodu :)
aisku kai varai taip, kai pvaro sporte, tai ten ne iki juoku/nuobodybiu - >40km/h greitis vidutinis ir >50 km pravaro :

> Cia irgi is tos serijos pvz.?
> http://www.trekbicyclestore.com/wimbledon/products/bikes/triathlon/speed_concept_7/speedconcept72/

cia manau  triatlono/"razdelkes" dvirka.
bet zinok reikia buti tikru fanatiku, kad su tokiu vaiznetis pastoviai :D

pas mane staklese dabar stovi plentinukas
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/167992_1279928415172_1738918258_515463_2203090_n.jpg

gali uzsukti - pasukiosi 15-20 min - suprasi kas prie ko :)
cia komforto zymiai maziau nei cross/fitnes ar mtb :)

VNO