Tema: Re: plentiniu dviraciu gamintojai
Autorius: VNO
Data: 2011-03-08 13:15:45
plentinuku dizainai is esmes labai panasus.
tik visokiausi gramu skaiciuotojai mato skirtumus.
yra - klasikinis, kur virsutinis vamzdis eina horizontaliai ir naujesnio tipo, kur tas pats vamzdis eina kampu - link sedynes iskylos zemeja.

dar yra sakiu isdestymas ir kampas.
visa kita - aerodinaminio dizaino isgalvojimai.

be to plente naudojami skirtingi dviraciai: kai varoma grupeje vienas tipa, kai varai vienas ("razdelke" vadinama) yra naudojamas kita dviratis - zymiai pagerinta aerodinamika, apranga, sedesena, visai kitoks vairas (kaip triatlono)  ir kitos smulkmenos.

del kevlaru, karbonu, tinanu (lietuviai krutas Ti dvirkas daro) ar aliuminio - tai esu mates Pro tur komanduose ir aliuminio.
karbonine sake tai pas visus rasi, net pas mane :D

be to (neesu 100% tikras) bet profu plente yra reglamentuota apatine dvirkos mase.
daromos jos ir lengvesnes, bet kiek esu grdejes, pvz Tour de France ir panasaus lygio turuose yra apatine svorio riba.
todel aliminis ar karbonas - didelio skirtumno nera.

yra ten idomiu sprendimu aplamai - pvz zvaigzdutes priekyje ne apvalios, o ovalines :)

VNO