Tema: Re: kelione i Inzbruka
Autorius: Korke
Data: 2011-03-03 11:02:54
sitame remontuojamu nera. Ta prasme as neskaitau "uz remonta" tuos 
paskutinius simta km iki Vokietijos sienos kai vaziuoji dvieju juostu 
sunkeliuku, o salia jie stato/pratesineja ta autostrada link vokietijos 
sienos.

Remontai yra per Wroclaw'a vaziuojant link kito sienos perejimo punkto

"kastisv" <kastisv@takas.lt> wrote in message 
news:ikmcku$3sb$1@trimpas.omnitel.net...
>o lenkuose kokiu remontuojamu keliu nera tam marsruyte?
>
> "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message 
> news:iklfad$mbb$1@trimpas.omnitel.net...
>> savaites senumo patirtis kukli, i prieki mynem nakti (sest->sekm), tobish 
>> is Vln pajudeta 22val. Todel furos ir Lenkijos keliu "privalumai" labai 
>> netrukde, kadangi puse kelio snigo, tai net dvieju juostu kelyje daugiau 
>> 80-90 mynt nesinorejo varant iki Varsuvos. (E67/S8 vaziuota). Nuo 
>> Varsuvos per Sochazew, Lowicz vaziuota E30/A2 (kadangi laikas taip ~3 
>> nakties, eismo nera praktiskai, bet snigo/tamsu, sudkaimis ant sudkaimio, 
>> taigi ~90km/h), tada isiliejam i mokama autostrada, ten viskas grazu 
>> kokius 200km, ji baigiasi berods prie NovyiTomysl, tada vel griobanas 2 
>> juostu kelias, jau rytas apie 8 val, furu jau daugiau, bet kazkaip ta 
>> kelia nelemta per Swiebodzin-Rzepint-Frankfurt prariedam su tom paciom 
>> furom ~80-90kmh. Tiesa pries pat siena jau, vos ne ant demarkacines 
>> linijos, is Vokietijos stovi ~2km kamstis, dar 2km paskui juos lekia 
>> 5-10km/h greiciu.... Toliau ner ka pasakoti, autobanais, kiek sirdis ir 
>> protas leidzia mini iki INN. Kai kas siulo atkarpa 
>> Swiebodzin-Rzepint-Frankfurt, apvazineti Trciel-Miedzyrzecz-Sulecin-Osno 
>> Lubuskie-Frankfurt...tipo ten furos nevaziuoja, o kilometrazas +pora 
>> desimciu km, bet mums bent jau nebuvo aktualu tai nei patvirtint nei 
>> paneigt galiu.
>>
>> Atgal jau be pasirinkimo, teko vaziuoti per Lenkija treciadieni diena, 
>> ivaziuota i Lenkija ~9val, auksciau aprasyto kamscio ant "demarkacines 
>> linijos" dar nebuvo, gal del to, kad pries siena autobane buvo sekmingai 
>> aplenkta kokie 100furu per paskutinius 5-10km vaziuojanciu 100m 
>> intervalais. Taciau po sienos jau zhopa 
>> Frankfurt-Rzepint-Swiebodzin-Trciel judi nenutrukstamam furu karavane 
>> taip +-70 kmh, aisku pasitaike debiliuku keletas, pora su LT numeriais 
>> ralistu bandanciu lenkt-sutaupyt (nepaminejau, bet matyt suprantama, kad 
>> 2 juostu kelyje is priespriesos eismas analogiskas, fura ant furos kas 
>> 100m), lenkia, priespriesais vaziuojancios furos lenda i kelkrasti kad 
>> neperpist ju, majacinasi viena fura aplenke kairen desinen kad pamatyt ar 
>> priesais kas yra ir pan... pavaziaves gera pusvalandi...matau, kad per ji 
>> aplenke net 3! furas ir vaziuoja 100m priekyje manes.... taigi..apie 
>> lenkimo reikalinguma isvadas pasidarom patys.
>> Toliau autostrada vel viskas zjbs. Jai pasibaigus nuo Strykow per 
>> Sochazew iki Varsuvos vaziuota 60-70km/h karavane nenutrusktamam. Tiesa 
>> prie Sochazew "prasilenkta vel su kamsciu priespriesu kokiu.....5km 
>> stovinciu furu/masiniuku lengvuju....avariju nebuvo tiesiog kelias per ta 
>> miestuka i ji sueina trys keliai is skirtingu pusiu, iseina tik vienas, 
>> is visu tu triju i ta viena furu karavanai....tai patys suprantat kaip 
>> jie sutelpa i ta viena iseinanti. Na ir nuo Varsuvos taip pat E67/S8 
>> atgal, jau laisviau daug, keleta atkarpu po kliolika km 4 juostu kelias 
>> ir t.t.
>>
>>
>> "kastisv" <kastisv@takas.lt> wrote in message 
>> news:iklc24$g73$1@trimpas.omnitel.net...
>>> gal yra kokiu niuansu su lenkijos keliais? gal kazkokiu atkarpu reiketu 
>>> vengt?
>>> marsrutas per varsuva, poznane.
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>