Tema: Re: remontuojam pezha toliau
Autorius: Spakainas
Data: 2011-02-28 11:49:52
Man kažkaip keistai skamba, kad gilzės gali ten laisvai judėt. Lyg
kažkur skaičiau, kad jas įdeda gausiai atšaldytas, kad paskui šildamos
tampriai įsispraustų. Jei klystu - pataisykit.
p.s. pats asmeniškai esu gilzes rovęs tik senučiui IŽ jupiter-3, tai nu
tikrai reikėjo su kuvalda iš peties pasidarbuot, kad jas iškalt.