Tema: Re: remontuojam pezha toliau
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-27 18:55:37
On 02/27/2011 06:48 PM, Signalizacija wrote:
> Sito konkreciai nezinau, bet xantijos 1,8 remonto intrukcijoj labai aiskiai
> papiesta kaip itvirtint gilzes su laikiklias, kad sukant alunini
> neprisidaryt betu. Tavo atvejo rekomenduotina alkunimi uzsifiksuot, kad
> gilziu neiskilnotu

siaip tai jauciu nesusikalbam biski. kad alkunini prasukus jos
issikilnos tai as tikiu. jei sugalvosiu isimineti jas, tai kaip ir px. o
jei ne, tai ko ten tam alkuniniui sukiotis vietoj stovint?
apie fiksavima tai as supratau, kad tu kalbi ar apskritai gilzes bloke
dar kazkaip tvirtinamos ar ne. tai siuo atveju berods kad ne -
prisispaudzia tiesiog kartu su galva.