Tema: Re: Svilpukai ant masinos gyvunam baidyt...
Autorius: Faktas
Data: 2009-02-21 11:08:18
nu ne. rašau, nes tikrai įdomu ar veiksmingi.
vienam gal užtenka pasakymo "šūdas", kito gal niekada neįtikintum,
nu o aš per vidurį, biški daugiau pasakymo reikėjo ir linkų.
ir Linas įtikino. argi tai taip blogai? kartais naiviai parašydamas greičiau
gausi tinkamą atsakymą, nei labai protingą vaidindamas.