Tema: Re: Svilpukai ant masinos gyvunam baidyt...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-20 14:01:04
Šunis irgi nevisi girdi. Didesniu veisliu (pvz bobteilu) visai neliecia tas
garsas. Kiek supratau ish teorijos, kuo mazesne makaule, tuo didesne
tikimybe, kad galvoje bus miniatiurinis klausos aparatas, kuris savaime jau
uztiuninguotas ant ultragarso. Briedis kiek pamenu ish paveiksleliu - nemaza
galva. Yra ir isimciu, bet musu misku gyvunai i jas nepatenka (banginis -
retas paukstis musu giriose).