Tema: Re: Su Vasario 23
Autorius: eSSas
Data: 2011-02-23 23:21:42
2011-02-23 22:28, VNO rašė:

> o gal reikia galvoti paprasciau?
> kodel, kai vokieciia puole PL, anglai nepadejo, oas ziuriu angliskus kanalus?
> pagalvok.

Galvojasi, bet va apibendrint iki visos imties nu niekaip neiseina

> tiesiok man pvz juokinga/idomu paziureti KBH ar Что, где когда arba ПрожектоПэрисХилтон.
> Taip pat kaip Discovery ar Explorer.
>
> bet ant kiek juokinga is to daryti kazkokias isvadas apie mantalitelus :)

Isvados siaip ne is to - is naturos

> amerikonai gal tau ir strateginiai partneriai (he he) , o man - ne.

Kalba apie Lenkija ir jos partnerius

> tikiuosi niekada to nebus, bet tikiu, kad pavojui atejus, mes liksme vieni.
> ir jokie susmirde amerikonai uz juru mariu mums nepades.

Ka vadint pagalba. Uz mus i kelnes gal ir neprisisiks

> priesas tai tikrai bendras :D

Neabejoju, kad turi ka kita omeny. Tiek to, ne politikos gi cia grupsas

> atsipalaidok gal, nuiek pasportuok, ar pasaudyk ar dar ka ten tu darai.
> o tai tas 3-5% jautrumas ne ten lenda.

As nesu jautrus, ir nesu patriotas. Artimai maciau viena ir kita puse ir
zinau, kuri is ju verta nepraeinancios alergijos

S.