Tema: Re: Su Vasario 23
Autorius: VNO
Data: 2011-02-23 22:28:14
> Vat ko as taip nuosirdziai nesuvokiu - kodel lenkakalbiams artimas
> rusiskas mentalitetas. Atrodytu, rusai droze ne maziau uz vokiecius,
> istoriniu traumu debesys, o va stai tau prasom - rusisku kanalu reikia,
> amerikonai (strateginiai partneriai, beje) plustami rusisku zargonu.
> Sentimentai netolimai praeiciai, slaviska brolyste ar bendras priesas?

o gal reikia galvoti paprasciau?
kodel, kai vokieciia puole PL, anglai nepadejo, oas ziuriu angliskus kanalus?
pagalvok.
tiesiok man pvz juokinga/idomu paziureti KBH ar Что, где когда arba ПрожектоПэрисХилтон.
Taip pat kaip Discovery ar Explorer.

bet ant kiek juokinga is to daryti kazkokias isvadas apie mantalitelus :)

amerikonai gal tau ir strateginiai partneriai (he he) , o man - ne.
tikiuosi niekada to nebus, bet tikiu, kad pavojui atejus, mes liksme vieni.
ir jokie susmirde amerikonai uz juru mariu mums nepades.

priesas tai tikrai bendras :D
atsipalaidok gal, nuiek pasportuok, ar pasaudyk ar dar ka ten tu darai.
o tai tas 3-5% jautrumas ne ten lenda.

VNO