Tema: Re: galvos nukelimas
Autorius: 911
Data: 2011-02-23 12:11:06
man kazkada treneris yra pasakes "su pagaliu grot neismoksi", tai cia labai tinka.
Kokio cia golfo daliu pilna? antro?
pabandyk paieskot 4/5 golfo priekio daliu, suzinosi kaip pilna ir kiek kainuoja :D
o siaip tai galima gi ir ziguly paruost gerai, bet nu kam tas mazochizmas? ypac kai n automobiliu yra jau gamykliskai link to gaminti...