Tema: Re: galvos nukelimas
Autorius: Renookas
Data: 2011-02-20 20:07:02
Codec'ai kokie mes sudarankiai bebutume, bet is mano asmenines patirties -
nepataupyk ant galvos slifavimo. Nes nesvarbu kad ten nepamatysi giliu
ibrezimu, antra karta kelti galva teks pirkti ir antra tarpine, to pasekoje
net ir dirbdamas pats prasikeiksi. O slifavimas kainuos kokia 30-50Lt, kas
sumoje bus nebe toks didelis skirtumas prie visos samatos. Cia labai rimtai.
Nezinau, lai Staska mane pataiso jei klystu.

P.s. jei neslifuosi gali po kokio menesio dvieju tureti vel prapusta galvos
tarpine.