Tema: Re: koki kuro filtra pirkt ?
Autorius: markatas
Data: 2011-02-21 15:04:12
na su filtronu dar pats su nostalginiu preludu atsimenu - atvaziuoju
reguliuoti - sako filtras uznestas, jau galetum pasikeisti. Nulekiu iki
artimiausios pardos - idedu filtona - tie ziuri i parametrus ir juokiasi,
kad sena grazinciau, tada nulekiau imeciau Mann ir viskas ciki. Per mazas
filtrono pralaidumas buvo. Na is kitos puses geriau filtruoja, bet
slanginems dujoms tas buvo negerai. Ziurejo pagal CO matuokli tuo metu. Na
kaip sakoma, paciam taip nutiko, nuo to laiko filtrono vengiu

markatas