Tema: Re: koki kuro filtra pirkt ?
Autorius: Renookas
Data: 2011-02-21 13:39:38
tai cia kalba eina ne apie ilgai baziuotus, bet nesugebejusius nei puses
alyvos keitimo intervalo pravaziuoti. 1000-2000km. Galbut kazkas kaip sakai
blogai idejo, bes kai sako visa filtra sutrauke kad krapstyti lauk teko tai
kazkaip nelabai man cia patikimai pasirode. KAip ir pats sakai - visur visko
pasitaiko, todel as nenurasau Filtrono. Ir labai nekeikiu. man asmeniskai
nei vienas nesuplyso, o gal kokia partija bloga isejo. velnias zino. kaip
sakai jo prie aukstesnes klases nepriskirsi, bet nurasyti ir nereikia.
Tiesiog jis susideliojo pas mane tam tikroje vietoje.
Galu gale manau jei tai buvo problema gal gamintojas i ja ir sureagavo per
tiek laiko