Tema: Re: OT visiskas: kaip ismokt modeliuot su cad priemonem?
Autorius: Eex
Data: 2011-02-21 13:27:46
jo, tas migration nuo vienos platformos prie kitos sucks...
as kazka esu seniau girdejas, kad catia buvo labai didele kiaulyste
padariusi, tipo kazkuri naujesne versija nedraugavo su senesnes versijos
failais. tipo kilo didelis triuksmas, ir atrodo nissanas pasake kad nafik ta
catia...
musu kai kurie tiekejai irgi dirba pvz su SW... konvertuojam i parasolida ir
dirbam. aisku, istorija isnyksta, bet kai kuriais atvejais tai pliusas, ypac
kai dabar siemensas nuo NX6 idiege synhronous technology....